Open navigation

FAQ

Jak zamawiać?

Zamawiać można na dwa sposoby:

1. Skanując kod kreskowy produktu w sklepie stacjonarnym.

Po zeskanowaniu produkt zostaje zapisany w zakładce MOJE. Po przyjściu do domu możesz zastanowić się nad zakupem lub skonsultować go z inną osobą. Funkcja ta jest szczególnie pomocna kiedy w sklepie stacjonarnym nie było Twojego rozmiaru. W aplikacji możesz wybrać interesujący Cię rozmiar i zamówić produkt do domu.

2. Wybierając produkt ze sklepu mobilnego w aplikacji

W zakładce SKLEP jest opcja personalizacji szukania. Po wciśnięciu ikony FILTRY> możesz określić markę produktu, kategorię oraz porządkować według ceny. Wybierz odpowiedni rozmiar i naciśnij ikonkę Kup, aby zamówić produkt do domu lub ikonkę Znajdź, aby zobaczyć czy w sklepie stacjonarnym w Twojej okolicy jest interesujący Cię produkt w odpowiednim rozmiarze.

Podczas pierwszego zakupu należy wypełnić formularz danych do wysyłki, który znajduje się w zakładce USTAWIENIA/Dane. Jest to czynność jednorazowa, gdyż system zapamiętuje Twoje dane.

Co zrobić, kiedy mam problem ze skanowaniem kodu kreskowego z metki produktu?

Jeżeli kod kreskowy produktu jest nieczytelny dla skanera w telefonie lub jeżeli na metce nie ma graficznej jego wersji możesz wpisać kod produktu ręcznie. Aby to zrobić naciśnij LUB WPISZ KOD znajdujący się pod przyciskiem SKANUJ w aplikacji.

Co oznacza komunikat pojawiający się czasem podczas skanowania "Kod powinien zawierać tylko cyfry”?

Czasami może wystąpić sytuacja, kiedy kod zostanie błędnie zeskanowany, ponieważ kamera aparatu sczyta litery lub ukośniki. Wówczas należy zeskanować kod jeszcze raz lub wpisać po naciśnięciu ikony LUB WPISZ KOD.

Jak mogę zeskanować kilka produktów po kolei?

Po zeskanowaniu kodu z metki produktu w lewym górnym rogu ekranu pojawi się ikonka SKANUJ NASTĘPNY. Wystarczy ją wcisnąć i można skanować dalej.

Jak wybrać sposób zapłaty?

Opcją domyślną jest wysyłka za pobraniem, czyli przy odbiorze przesyłki. Po dokonaniu zakupu w aplikacji możesz kliknąć na Link do zamówienia i zmienić sposób zapłaty na płatność online przez Przelewy24

Jak anulować zakup?

Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie możesz to zrobić dzwoniąc lub pisząc do dostawcy u którego zostało złożone Twoje zamówienie. Telefon oraz adres kontaktowy znajdziesz w mailu z potwierdzeniem Twojego zakupu.

Kiedy w aplikacji dostępne będą kolejne marki?

Na bieżąco dołączamy nowe marki do naszej aplikacji. Pracujemy intensywnie nad tym, aby wkrótce pojawiło się jak najwięcej znanych lubianych przez Was marek.

Czy moja skrzynka pocztowa nie zostanie zasypana wiadomościami reklamowymi?

Nie. Mamy restrykcyjną politykę dotyczącą wysyłania informacji marketingowych do użytkowników aplikacji Scan&Save. Jeżeli w Waszej skrzynce pojawi się niepożądany mail sygnowany przez Scan&Save proszę poinformujcie nas o tym fakcie.

0048 798 221 991
Scan & Save Sp. z o.o.
ul. Towarowa 17A
10-416 Olsztyn
NIP 7393879109
support@scansave.pl